Subject: Kaasiku tee ristmik
From: Caspar Rüütel <[email-masked]>
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Dec 2024 11:17:45 +0200

Tervist Lp Herkki Rõõm!

Oleme koostöös Tartu Vallavalitsusega tellimas kohaliku tee
rekonstrueerimisprojekti, mille koostamisega nähakse ette kohaliku Kaasiku
tee nr 7940062 pindamist u 625 m pikkuselt ja 7 m laiuselt (sh aluse
ehitus) ning sellest põhjapoole kergliiklustee ehitust. Rekonstrueeritav
sõidutee hakkaks hiljem teenindama ka Maramaa liivakarjääri poolhaakelisi
kallureid. Et projekt vastaks hiljem kõikidele nõuetele, siis küsime, kas
projektis on vaja ette näha ka Tartu-Jõgeva-Arvavete tugimaanteega nr 39
ristmiku ümberehitus või on ristmik juba täna selline, et seda täiendavalt
rekonstrueerida ei ole vaja (vt materjalid manuses).

Lugupidamisega,

Caspar Rüütel

Juhatuse liige

Marina Minerals OÜ

Jalgpalli 21, Tallinn 11312, Estonia

M +372 5698 7373

E [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.